Projekt “Spremni na klimatske promjene” uspješno prošao na europskome natječaju
Udruga studenata Futuri Magistri u suradnji s Fakultetom za odgojne i obrazovne znanosti, Općinom Brodski Stupnik te Udrugom Zlatnik iz Staroga Slatinika uspješno je prijavila projekt o podizanju svijesti u lokalnoj zajednici o klimatskim promjenama i održivome razvoju pod nazivom Spremni na klimatske promjene (Prepared for Climate Change) na poziv Hrvatske zajednice županija u sklopu velikoga europskoga projekta LADDER. Projekt je zadovoljio sve projektne kriterije i dobio zeleno svjetlo za provedbu. Provedba se očekuje u rujnu i listopadu 2017.
Cilj je projekta obrazovati djecu i njihove roditelje, ali i širu javnost, o klimatskim promjenama i njihovim posljedicama za društvo. Tako će u sklopu projekta biti provedene radionice o klimatskim promjenama i likovne radionice za učenike mlađih razreda osnovnih škola i njihove roditelje na području Općine Brodski Stupnik. Radionice će provoditi studenti Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, dislociranoga studija u Slavonskome Brodu koji djeluju u Udruzi studenata Futuri Magistri pod mentorstvom svojih profesora i asistenata. Učenici će također posjetiti Znanstveno edukacijski centar Višnjan u Istri gdje će sudjelovati s mentorima u zanimljivome znanstvenome danu te naučiti više o klimatskim promjenama od poznatih meteorologa i ostalih stručnjaka. Projekt će obuhvatiti i animaciju dječje slikovnice Slavonska narodna medicina, nastalu u studentskoj izradi, koja će biti predstavljena učenicima i koja će na zanimljiv način pokazati učenicima kako se nekad živjelo u skladu s prirodom. Projekt će završiti svečanom izložbom dječjih radova na temu klimatskih promjena u lokalnoj zajednici.
Projekt pokazuje da se i u manjim lokalnim zajednicama mogu provoditi kvalitetni međunarodni projekti te da se samo dobrom suradnjom više projektnih partnera mogu postizati izvrsni rezultati. Studenti su kao pokretači i mlade snage projekta još jednom pokazali kako znaju preuzeti inicijativu u aktivnome građanstvu i u svojoj ulozi budućih učitelja.