Raspored dežurstava radi ovjere očitovanja o prihvaćanju kandidature svakog kandidata na listi, odnosno kandidaturi, kao i zaprimanje prijedloga kandidacijskih lista i kandidatura
OPĆINSKO IZBORNO POVJERENSTVO
OPĆINE BRODSKI STUPNIK
Brodski Stupnik, 21. travnja 2021.
RASPORED DEŽURSTAVA radi ovjere očitovanja o prihvaćanju kandidature svakog kandidata na listi, odnosno kandidaturi, kao i zaprimanje prijedloga kandidacijskih lista i kandidatura
I.
Obavještavaju se sudionici lokalnih izbora da će Općinsko izborno povjerenstvo Općine Brodski Stupnik ovjeravati očitovanja o prihvaćanju kandidature za članove Općinskog vijeća i načelnika te da će zaprimati kandidacijske liste za članove Općinskog vijeća i kandidature za Načelnika općine u prostorijama Društvenog doma u Brodskom Stupniku, Stjepana Radića 117 (kat), prema sljedećem rasporedu:
· četvrtak | 22. travnja 2021. | 8,30 – 14,30 |
· petak | 23. travnja 2021. | 8,30 – 14,30 |
· subota | 24. travnja 2021. | 10,00 – 13,00 |
· nedjelja | 25. travnja 2021. | 10,00 – 13,00 |
· ponedjeljak | 26. travnja 2021. | 8,30 – 17,00 |
· utorak | 27. travnja 2021. | 8,30 – 20,00 |
· srijeda | 28. travnja 2021. | 8,30 – 20,00 |
· četvrtak | 29. travnja 2021. | 8,30 – 24,00 |
II.
Mole se podnositelji kandidacijskih lista i kandidatura da, s obzirom na preporuku Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, radi osiguravanja i pridržavanja epidemioloških mjera vezanih uz virus COVID-19, po mogućnosti prethodno najave predaju kandidacijskih lista/kandidatura na telefon broj 035 427 137 ili na e-mail: oip.brodski-stupnik@izbori.hr u sljedećim terminima:
· četvrtak | 22. travnja 2021. | 8,30 – 14,30 |
· petak | 23. travnja 2021. | 8,30 – 14,30 |
· subota | 24. travnja 2021. | 10,00 – 13,00 |
· nedjelja | 25. travnja 2021. | 10,00 – 13,00 |
· ponedjeljak | 26. travnja 2021. | 8,30 – 17,00 |
· utorak | 27. travnja 2021. | 8,30 – 20,00 |
· srijeda | 28. travnja 2021. | 8,30 – 20,00 |
· četvrtak | 29. travnja 2021. | 8,30 – 24,00 |
PREDSJEDNK OPĆINSKOG IZBORNOG POVJERENSTVA
Mario Meandžija, dipl.iur., v.r.